بهین طرح چکاد

بهین طرح چکاد

بهین طرح چکاد

بهین طرح چکاد

برش لیزر فلزات

 

در هنگام برش لیزر فلزات، هر ماده محدودیت ها و مزایای خود را دارد. به عنوان مثال ، شما ممکن است فکر کنید که لیزر می تواند هر چیزی را از بین ببرد ، اما این طور نیست.

همه مواد برای برش لیزر فلزات مناسب نیستند. به این دلیل است که هر ماده نیاز به مقدار مشخصی از انرژی دارد. به عنوان مثال ، انرژی مورد نیاز برای برش کاغذ بسیار کمتر از انرژی مورد نیاز برای یک صفحه فولادی با ضخامت 20 میلی متر است.

این نکته را هنگام خرید لیزر یا سفارش از طریق سرویس برش لیزر فلزات به خاطر داشته باشید. همیشه قدرت برش لیزر فلزات یا حداقل چه موادی را که می تواند کاهش دهد بررسی کنید.

به عنوان یک مرجع ، یک لیزر 40W می تواند کاغذ ، مقوا ، کف و پلاستیک نازک را از بین ببرد ، در حالی که یک لیزر 300 وات می تواند فولاد نازک و پلاستیک ضخیمتری را از بین ببرد. اگر می خواهید ورق های فولادی 2 میلی متر یا ضخیم تر را برش دهید ، حداقل 500 وات نیاز دارید.



در ادامه ، خواهیم دید که آیا می توان از یک دستگاه شخصی یا خدمتی برای برش لیزر فلزات، استفاده کرد.

در این عصر دستگاه های CNC ، برش لیزر فلزات که قادر به برش فلز هستند ، ​​هنوز بسیار گران هستند. شما می توانید ماشین های کم مصرف (کمتر از 100 وات) نسبتاً ارزان بخرید ، اما اینها به سختی سطح فلز را خراش می دهند.

برش لیزر فلزات باید حداقل از 300 وات استفاده کند ، که حداقل 10،000 دلار برای شما کار می کند. علاوه بر قیمت ، دستگاه های برش لیزر فلزات علاوه بر قیمت ، نیاز به گاز - معمولاً اکسیژن - نیز دارند.

دستگاه های CNC کمتر قدرتمند ، برای حکاکی و یا برش چوب یا پلاستیک ، بسته به میزان قدرت شما در مورد آنها می توانند از 100 دلار تا چند هزار دلار بروند.

مشکل دیگر در مورد داشتن دستگاه برش لیزر فلزات اندازه آن است. بیشتر دستگاه هایی که قادر به برش فلز هستند ، نیاز به نوع فضای موجود در یک کارگاه دارند.

با این وجود ، دستگاه های برش لیزر فلزات هر روز ارزان تر و کوچکتر می شوند ، بنابراین احتمالاً می توان در چند سال آینده انتظار دستگاه برش لیزر فلزات رومیزی برای فلز را داشت. اگر تازه با طراحی ورق فلز شروع کرده اید ، قبل از خرید دستگاه برش لیزر فلزات، خدمات برش لیزر فلزات آنلاین را در نظر بگیرید.

هرچه تصمیم بگیرید ، بخاطر داشته باشید که دستگاه برش لیزر فلزات اسباب بازی نیستند ، به خصوص اگر می توانند فلز را برش دهند. دستگاه برش لیزر فلزات می توانند به شما آسیب جدی وارد کرده یا خسارت جدی به اموال شما وارد کنند.

برای برش لیزر فلزات از کدام نوع لیزر باید استفاده کنید؟

سه نوع فرآیند برش لیزر فلزات وجود دارد که می توانید برای برش فلز با لیزر استفاده کنید. گاز ، کریستال و فیبر. برش گاز با مخلوط دی اکسید کربن یا نیتروژن انجام می شود و برش کریستال با استفاده از کریستال ها انجام می شود. به عبارت ساده ، هر یک از سه فرآیند برش را می توان برای برش لیزر فلزات استفاده کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد